خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در حسن آباد

تعمیر دستگاه کپی در حسن آباد
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در حسن آباد از مهم ترین و اولین اقداماتی بود که مجموعه همیار پرینتر در سراسر تهران به کاربران و مشتریان خود ارائه دهند. تعمیرات دستگاه کپی در محل راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. با بهره‌مندی از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند.

services repairs 1

همیار پرینترر 3 1024x363 1

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

printer 2 2

جهت ثبت سفارش و انجام کلیه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی در حسن اباد تماس حاصل نمایید: 74861-021

5 مورد از خدمات مجموعه همیار پرینتر

استفاده از تعمیر پرینتر 2

سولات متداول

دستگاه فتوکپی دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی فعلی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک بر روی یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند. 
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک شود. (دستگاه فتوکپی می تواند از فناوری های دیگر مانند جت جوهر استفاده کند، اما Xerography برای کپی در ادارات استاندارد است)، نسخه های پیشین شامل دستگاه نسخه برداری Gestetner، در سال 1881 توسط دیوید جستتنر اختراع شد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، جوهرافشان، سوزنی و حرارتی اشاره کرد که در هنگام خرید آن از نمایندگی فتوکپی مربوطه می توانید با مقایسه ای که بر روی آنها انجام می دهید دستگاه فتوکپی مناسب کارتان را خریداری نمایید؛ مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشد و شما نیاز داشته باشید که آن دستگاه را خریداری نمایید. 
در صورتی که مکانی برای جایگذاری دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید ، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی نمایید می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت هایی مانند پرینت و فکس را علاوه بر کپی گرفتن از برگه ها دارا می باشد.

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

مهم ترین قطعه دستگاه کپی


کارتریج


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

انواع کارتریج


راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

تفاوت تونرها در چیست؟

تونر(Tuner) همان پود آرد مانند مشکی یا رنگی است که جهت شارژ کارتریج در محل از آن استفاده می شود.
در واقع پس از جوهرهای مایع و با به وجود آمدن دستگاه های پرینتر و کپی لیزری و جوهر و دردسرهای آن جای خود را به تورن داد.
تونر نسبت به جوهر به خاطر جامد گونه ای که دارد دارای محاسن بیشتر و مشکلات و آلودگی کمتری است.
تونر ترکیبی از کربن،پلیمرهای پلاستیک می باشد که در فرآیند های چاپ با خاصیت مغناطیس پذیری که دارد از آن استفاده می شود.
ت ونر ها از نظر دانستیه و مغناطیس پذیری که باعث نشست روی کاغذ و چپخت آن در فیوزینگ دستگاه می شوند با هم تفاوت دارند.
پرینترهای لیزری به طورمعمول شامل دو بخش مصرفی هستند: خود کارتریج تونر (توانایی چاپ  2000 صفحه) و قطعه ی درام (توانایی چاپ 40000 صفحه) میباشد.
برخی از کارتریج های تونری واحد درام را در  طراحی می کنند ، و درام و کارتریج به طور همزمان تعویض می شوند.
تمامی کار های گفته شده توسط تیم متخصص و حرفه ای همایر پرینتر انجام میشود.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *