خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در جردن

تعمیر دستگاه کپی در جردن
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر دستگاه کپی در جردن از جمله برجسته ترین خدماتی است که امروزه مجموعه همیار پرینتر در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است تا بدون طی کردن مسافت طولانی و هزینه های گزاف بتوانند از خدمات منحصر به فرد این شرکت بهرهمند شوند. یک مزیت خوبی که این شرکت دارد تعمیر ماشین های اداری از جمله پرینتر ، دستگاه کپی و کارتریج است، که این کار را در منطقه جردن برای ساکنین این منطقه با استفاده از بروز ترین تجهیزات و ابزار آلات مدرن بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب انجام میدهد.

مجموعه همیار پرینتر با بکار گیری نیروی جوان و کارآمد و با استفاده از باکیفیت ترین مواد مصرفی توانسته کاربران زیادی را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در جردن انجام دهد. راههای ارتباط با مجموعه همیار پرینتر بسیار ساده است و شما تنها با شماره گیری 021747861 و 09361002014 به طور کاملاً رایگان با مشتریان ما در زمینه تعمیر دستگاه کپی در جردن ارتباط داشته و مشکلتان را مطرح نمایید تا مشاورین همیار پرینتر در رابطه با تعمیر دستگاه کپی در جردن به شما عزیزان کمک کند و در طورت نیاز تکنسین های حرفه ای را به محل شما در جردن اعزام نمایند.

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا



تعمیر دستگاه کپی در کدام محدوده ها انجام میشود؟

تعمیر دستگاه کپی در امانیه
تعمیر دستگاه کپی در کاووسیه
تعمیر دستگاه کپی در دستگردی
تعمیر دستگاه کپی در خیابان سایه
تعمیر دستگاه کپی در خیابان ارمغان
تعمیر دستگاه کپی در خیابان گلستان
تعمیر دستگاه کپی در بلوار صبا
تعمیر دستگاه کپی در بلوار اسفندیار
تعمیر دستگاه کپی در بلوار ستاری
تعمیر دستگاه کپی در گلشهر

تعمیر دستگاه کپی در جردن چگونه انجام می‌شود؟

تعمیر دستگاه کپی در جردن بدین صورت است که در زمان تماس مشتری با متخصص و نمایندگی پرینتر مربوطه، کارشناس با جویا شدن مدل پرینتر و ایراد پیش آماده حدالامکان هزینه تقریبی تعمیر و سرویس پرینتر را اعلام کرده و پس از تائید مشتری، قطعات لازم برای تعمیرات را به همراه خود به محل مشتری آورده، و با بررسی کلی پرینتر، عیب دقیق پرینتر را پیدا کرده و در انتها با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعویض می‌نماید.


معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی


مراحل تعمیر دستگاه کپی در جردن را بدانید:

مجموعه خدمات همیار پرینتر

سوالات متداول در رابطه با دستگاه کپی

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند. 
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید. 
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

هوشمند چندمنظوره چاپ کپی و ذخیره اسناد شارپ

بعضی اوقات بعد از چاپ یک برگه وقتی دستتان را بر روی صفحه چاپ شده می کشید، می توانید به راحتی آن را پاک نمایید.
در این مواقع باید بدانیم مشکل از فیوز دستگاه پرینتر می باشد و باید آن را تعویض و یا تعمیر کنیم. مشکل پاک شدن صفحه چاپ شده در واقع به این دلیل است که هات رل به در ستی عمل نمیکند و تونری که بر روی کاغذ قرار داده شده است باید در حالت فشار حرارت غیر مستقیم قرار بگیرید تا به کاغذ بچسبد و زمانیکه که این عمل به خوبیانجام نشود تونری که توسط درام بر روی کاغذ قرار داده شده به کاغذ نمیچسبد و پس از بیرون آمدن کاغذ از پرینتر با یک دست کشیدن مطالب به سادگی پاک میگردد.

یکی از کارهای اشتباه و غلطی ک توسط برخی کاربران انجام می شود و موجب بروز مشکلات متعدد در پرینتر می شود اقدام برای چاپ بر روی پاکت نامه و یا هر گونه کاغذ ضخیم می باشد.
ضخامت کاغذی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود برای پرینتر تعریف شده است و چنانچه کاغذ ضخیم تری نسبت به کاغذی که برای پرینتر تعریف شده است در دستگاه قرار گیرد می تواند سبب خرابی در قطعات مختلف پرینتر شود علاوه بر این پاکت نامه ها دارای چسبی در حاشیه های خود هستند که این خود عامل بروش مشکل در حین انجام پرینت گرفتن هستند. پرینترهای لیزری از حرارت در فرایند چاپ استفاده میکنند و زمانیکه پاکت نامه در پرینتر برای چاپ قرار داده شده است در هنگام عبور از پرینتر حرارت دیده و چسب آن نیز حرارت می بینید و احتمالا دارد خسارت جدی به قطعات مختلف پرینتر از جمله درام وارد نماید.
مجموعه همیار پرینتر پیشنهاد میکند که از چاپ جوهر افشان برای چاپ بر روی پاکت نامه ها استفاده شود. زیرا پرینترهای جوهر افشان علاوه بر اینکه از حرارت برای چاپ استفاده نمیکنند توانایی چاپ بر روی کاغذهای ضخیمتر نسبت به پرینتر های لیزری را دارا هستند.

فروش خط کش ADF دستگاه کپی شارپ
فروش تمامی چرخ‌دنده های دستگاه کپی
تعمیر و فروش کلاچ دستگاه کپی
تعمیر ADF برای تمامی برندها
تعمیر برد پاور (Power) 
تعمیر برد فرمتر (Formatter) 
همان مین برد (Mainbord)
تعویض و تعمیر یونیت درام تمامی برند ها
فروش پودر دولوپر (Developer) و بلید (Blade)
شارژ کارتریج تمامی برند ها
تعمیر فیوزینگ (Fusing)
تعویض لیزر (Laser)
تعمیر کارتریج تمامی برندها
تعمیر موتور دستگاه کپی

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *