خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در بهارستان

تعمیر دستگاه کپی در بهارستان
Rate this post

مجموعه همیار پرینتر ارائه دهنده خدمات تعمیر دستگاه کپی در بهارستان یکی از کارایی بوده که مجموعه همیار پرینتر به کاربران خود ارائه می دهد. اقداماتی همچون بررسی و عیب یابی دستگاه، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض و پاکسازی درام، شارژ کارتریج، تعویض کارتریج آسیب دیده، تعمیر کاغذ کش، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، ترمیم مین برد، ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده، تعویض مواد مصرفی، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر دستگاه کپی به شمار می روند. این خدمات با ضمانت نامه رسمی مرکز سخت افزار ایران همراه هستند تا کاربران بتوانند هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده پیگیری و برطرف کنند.

Cong Ty™】Dich Vu Sua May In Tai Nha Go Vap Gia Re

تعمیر تمامی برندهای دستگاه کپی توسط کار آمد ترین تکنسین ها در کمترین زمان ممکن : 74861-021

درخواست سریع تعمیر دستگاه کپی در بهارستان

فقط کافیست وارد بخش تعمیر دستگاه کپی در سایت www.hamyarprinter.com شده و فرم درخواست را تکمیل نمایید.

?در ابتدا بر روی عکس زیر کلیک نمایید تا وارد بخش تعمیر دستگاه کپی شوید.?

ثبت نام 2 1

221 2216188 blue ombre wallpaper

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.

چرا تعمیر دستگاه کپی در بهارستان در همیار پرینتر را انتخاب میکنیم ؟

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

مرکز فروش دستگاه فتوکپی کانن همیار پرینتر، دارای دو ویژگی منحصر به فرد می‌باشد که آن را از دیگر مراکز هم‌ردۀ خود متمایز ساخته است؛ ویژگی نخست بهره‌مندی از اجناس اصل و با کیفیت ویژگی دوم برخورداری این مرکز ازبرترین کارشناسان می باشد.


1

تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک با توجه به مشکل موجود در این دستگاه پس از بررسی و عیب یابی کارشناسان انجام می گردد. تعمیرکاران دستگاه کپی  در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با قطعات مختلف فتوکپی پاناسونیک آشنایی داشته و پس از عیب یابی دستگاه کپی نسبت به تعمیرات آن اقدام خواهند نمود.


1

ماشین های اداری ریکو از جمله دستگاه کپی ریکو جزء پرطرفدارهای بازار هستند. که در مجموعه همیار پرینتر با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا به شما ازائه میشود.
بنابراین تعمیر دستگاه کپی ریکو در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی  از جمله اولیت های کاربران فتوکپی ریکو محسوب می شود.


UH min

سوالات متداول درباره دستگاه کپی

یکی از کارهای اشتباه و غلطی ک توسط برخی کاربران انجام می شود و موجب بروز مشکلات متعدد در پرینتر می شود اقدام برای چاپ بر روی پاکت نامه و یا هر گونه کاغذ ضخیم می باشد.
ضخامت کاغذی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود برای پرینتر تعریف شده است و چنانچه کاغذ ضخیم تری نسبت به کاغذی که برای پرینتر تعریف شده است در دستگاه قرار گیرد می تواند سبب خرابی در قطعات مختلف پرینتر شود علاوه بر این پاکت نامه ها دارای چسبی در حاشیه های خود هستند که این خود عامل بروش مشکل در حین انجام پرینت گرفتن هستند. پرینترهای لیزری از حرارت در فرایند چاپ استفاده میکنند و زمانیکه پاکت نامه در پرینتر برای چاپ قرار داده شده است در هنگام عبور از پرینتر حرارت دیده و چسب آن نیز حرارت می بینید و احتمالا دارد خسارت جدی به قطعات مختلف پرینتر از جمله درام وارد نماید.
مجموعه همیار پرینتر پیشنهاد میکند که از چاپ جوهر افشان برای چاپ بر روی پاکت نامه ها استفاده شود. زیرا پرینترهای جوهر افشان علاوه بر اینکه از حرارت برای چاپ استفاده نمیکنند توانایی چاپ بر روی کاغذهای ضخیمتر نسبت به پرینتر های لیزری را دارا هستند. 

تعمیر تمامی برندهای دستگاه کپی توسط کار آمد ترین تکنسین ها در کمترین زمان ممکن : 74861-021

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *