خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در بلوار ارتش

تعمیر دستگاه کپی در بلوار ارتش
Rate this post

امروزه دغدغه ی بسیاری از افرادی که در منزل یا محل کار خود از دستگاه کپی استفاده میکنند خرابی دستگاه بطور ناگهانی میباشد. مجموعه همیار پرینتر با در نظر گرفتن این مشکل خدمات تعمیر دستگاه کپی در بلوار ارتش را برای ساکنین این منطقه قرار داده است تا بتوانند بدون طی کردن مسافت طولانی و مشکلات حمل و نقل از این خدمات بسیار بهره ببرند.
راه های ارتباط با این مجموعه به دو روش انجام میشود. اولین روش تماس با بخش فروش این مجموعه و ارتباط گرفتن با مشاورین همیاری پرینتر است که در ابتدا شما کافیست نیاز خود را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در بلوار ارتش بیان نموده تا بررسی های لازم انجام شود. سپس در همکاران ما در این مجموعه در صورت نیاز تکنسین های حرفه ای خود را که در تعمیر دستگاه کپی در بلوار ارتش تبحر به سزایی دارند به محل شما اعزام شوند. روش دوم بسیار ساده است و شما کافیست به بخش تعمیرات همیار پرینتر وارد شده و فرم درخواست تعمیر را تکمیل نمایید تا همکاران در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی نمایند.

printer 2

تعمیر دستگاه کپی در بلوار ارتش


در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی،شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر،تعمیر قطعات چاپگر،فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

1

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا


آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟


کارتریج

تعمیر پرینتر در محل در کدام مناطق تهران

Vanak square

  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان اقدسیه
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان ازگل
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان اراج
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان لویزان
  • تعمیر دستگاه کپی در بلوار اوشان
  • تعمیر دستگاه کپی در شهرک نفت
  • تعمیر دستگاه کپی در شهرک البرز
  • تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی
  • تعمیر دستگاه کپی در شهرک قائم
123 2

چرا برای خرید دستگاه کپی خود را انتخاب کنیم؟

ضمانت مطمئن از خدمات
جویی در زمان
صرفه جویی در زمان و هزینه
کاری
بیش از 20 سال سابقه درخشان
home betheme sectionbg1 1 1

خدمات دیگر مجموعه همیار پرینتر


نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی شارژ کارتریج

فروش دستگاه کپی تمام برندها در همیار پرینتر

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

123

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.

هزینه تعمیر دستگاه کپی

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

قیمت

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *