خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در باغ فیض

تعمیر دستگاه کپی در باغ فیض
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در باغ فیض توسط تیم تخصصی همیار پرینتر در اکثر مواقع در محل صورت میگیرد و نیازی نیست تا آن را به مرکز فنی منتقل کرد. پروسه تعمیرات دستگاه کپی در محل بدین صورت است که پس از تماس شما با همیار پرینتر و دریافت مشاوره فنی، کارشناس مربوطه ضمن جویا شدن مدل دستگاه و مشکل فنی آن هزینه تقریبی را اعلام کرده و پس از تایید شما، تعمیرکار به همراه قطعات و تجهیزات مورد نیاز به صورت پیش آماده در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا میکند و نسبت به تعمیر دستگاه کپی در باغ فیض اقدامات لازم را انجام می دهد.

و نگهداری دستگاه کپی و پرینتر min

برای درخواست تعمیر دستگاه کپی در باغ فیض توسط تکنسین های همیار پرینتر با شماره 74861-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

پرینتر های لیزری

min 1

شارژ کارتریج لیزری

امروزه پرینترها به چند دسته لیزری، جوهر افشان،حرارتی و سوزنی تقسیم می شوند.که در این میان پرینترهای لیزری و جوهر افشان توسط کارتریج تغذیه می شوند و قابل شارژ می باشند.پرینترهای جوهری نسبتاًقدیمی تر هستند و اکثراً برای چاپ عکس استفاده می شوند.
به لحاظ مانع بودن جوهر، شارژ پرینترهای جوهری در محل،کار عاقلانه ای نیست. زیرا ممکن است باعث آلودگی محل کار شما گردد. اما کارتریج لیزری که از پودر تونر جهت چاپ بهره می برد. آلایندگی کمتری نسبت ببه جوهر دارد و میتوان با اندکی دقت و احتیاط اقدام به شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل نمود.
با این حال واضح است که کیفیت شارژ کارتریج در کارگاه مجهز به ابزار و دستگاه های مناسب بسیار بالاتر از شارژ کارتریج در محل خواهد بود.
ما در همیار پرینتر با اتکا به نیروی جوان و کار آزموده و استفاده از تونر و قطعات مصرفی درجه یک در شارژ کارتریج لیزری توانسته ایم بیشترین رضایت مشتریان گرامی را جلب نموده و خدماتی هروز گسترده تر و شایسته تر ارائه نماییم.
laser toner refill rey 1

مهم ترین قطعه درون دستگاه کپی کدام است؟

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

کپی تعمیر 1

نمایندگی فروش دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی کانن در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

فروش دستگاه کپی تمام برندها در همیار پرینتر

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.


راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *