خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در بازار تهران

دستگاه کپی در بازار تهران
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در بازار تهران یکی از مهم ترین خدماتی می باشد مه مجموعه همیار پرینتر در شلوغ ترین منطقه تهران به کاربران خود ارائه می دهد.هنگامی که پرینتر hp کار نمی کند یا پس از مدت گارانتی نیاز به تعمیر پرینتر دارید ، نمایندگی تعمیردستگاه کپی همیار پرینتر به کمک شما می آید و برای رفع خطاها و خرابی های مختلف پرینتر کمکتان می کند. با توجه به مدل پرینتر و نیاز مشتری، راه های مختلفی برای ارائه ی خدمات تعمیر پرینتر اچ پی وجود دارد. برای بهره مندی از خدمات و پشتیبانی می توانید با ما تماس بگیرید ، در خواست تعمیر پرینتر در محل ثبت کنید و یا به صورت حضوری به یکی از شعب تعمیرات پرینتر مراجعه نمایید.

new york city copier repair 1
با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر- میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر دستگاه کپی در شهرک امید و تعمیر پرینتر های شما میباشد.
اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند.
وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد.
این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

هد پرینتر


فرآیند چاپ به‌طور کامل با پرینترهای لیزری متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، منتشر می‌کند. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر روی کاغذ، بهره میبرند.

کارتریج


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ میدارد. جالب است بدانید که در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده میشود، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع و جوهر است.

کاغذکش (Pickup)


تاکنون دیده‌اید که پرینترها چطور یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه هدایت میکنند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام می‌شود که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک حرکت چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه میکشند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در شهرک امید با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ کارتریج در تهران گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه سرویس ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی HP در تهران را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.
جویی در زمان

صرفه جویی در زمان و هزینه

ضمانت مطمئن از خدمات

کاری 1

بیش از 20 سال سابقه درخشان

تعمیر دستگاه کپی در بازار تهران با برندهای اچ پی ،کانن، اپسون، زیراکس و … در همیار پرینتر توسط متخصص ترین تعمیرکاران: 74861-021


از دیگر خدماتی که مجموعه همیار پرینتر به مشتریان عزیز خود ارائه داده است که شامل، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، تعمیر پرینتر،شارژ کارتریج و فروش انواع قطعات و مواد مصرفی می باشد.تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛

ارائه ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی، ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب، تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی، سرویس و تعمیر دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی و … .

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به سایت همیار پرینتر و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

ماا 768x768 1

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

22

هزینه تعمیر دستگاه کپی

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

چرا همیار پرینتر را برای تعمیر دستگاه کپی در ولنجک انتخاب میکنیم؟

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان ولنجک قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *