خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر

تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر
Rate this post

مجموعه همیار پرینتر ارائه دهنده خدمات تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر میباشد، که توانسته به واسطه این موضوع مشکلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا و حمل دستگاه که کار بسیار دشواری است را حل نماید. این عمل سبب ایجاد محبوبیت بسیار در بین کاربران وب سایت همیار پرینتر شده است. درواقع عوامل دیگری نیز وجود دارد ، که این محبوبیت را دوچندان میکند فروشگاه اینترنتی همیار پرینتر میباشد که تمامی قطعات جانبی دستگاه کپی و کارتریج را به فروش میرساند. شما قادر خواهید بود به آسانی تنها با زدن یک دکمه کالای مورد نظر خود را خریداری نموده تا در زمان بروز خرابی همزمان بتوانید قطعه مورد نیاز دستگاه خود را خریداری کنید تا تکنسین های حرفه ای ما بتوانند به روند تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر سرعت ببخشند.

159 min 1

تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر


برای تعمیر دستگاه کپی در هنگام به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

مزایا استفاده از مزایا استفاده از تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

456753 min

معرفی دستگاه کپی

دستگاه کپی چیست؟


راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری


در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
یکی از واضح ترین دلایل برای شارژ مجدد کارتریج، پایین بودن کیفیت چاپ در زمان پرینت گرفتن عکس و متن و همینطور ایجاد خطوط عمودی و افقی بروی کاغذ می باشد. یا اینکه اسناد به صورت نصفه بروی کاغذ چاپ می شود. با بروز این مشکلات اولین قطعه ای که باید مورد بررسی قرار گیرد کارتریج می باشد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

عیب یابی دستگاه کپی در ایرانشهر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

یابی 3

مهم ترین قطعه دستگاه کپی


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

1200x710 3 1200x710 1

برای کسب مشاوره و درخواست تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


مراحل تعمیر دستگاه کپی در ایرانشهر را بدانید :


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *