خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در اوین درکه

دستگاه کپی در درکه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در اوین درکه توسط تیم حرفه ای همیار پرینتر در کارگاه های مجزا و فوق پیشرفته انجام می گیرد.دستگاه های کپی، بعد از مدتی استفاده قدیمی می شوند یا برای اجرای خواسته های شما کوچک هستند. برخی مواقع نیز اشتباه کاربر دلیل بروز مشکل در دستگاه کپی است، در زمان تمام خرابی های دستگاه کپی می توانید به ما اعتماد کنید. مانند زمانی که یک کارمند اداری قهوه را روی دستگاه می ریزد یا یک جشن از کنترل خارج می شود. در این مقاله نکاتی برای تعمیر و نگهداری دستگاه کپی از سوی تکنسین‌های تعمیرات دستگاه کپی نوشته شده است تا از کپی های ضعیف، گیر کردن کپی در دستگاه یا چاپ ضعیف جلوگیری کنند.

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در اوین درکه شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

عیب یابی دستگاه کپی در اوین درکه

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

در محل

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل


برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.

در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.

برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه کپی در محل از طریق دکمه درخواست سفارش در همین صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. نزدیکترین تعمیرکار پرینتر همیار پرینتر در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد.

به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.

در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.

پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.

چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

فروش کارتریج

شما مشتریان عزیز میتوانید بهترین قیمت فروش کارتریج اچ پی وفروش کارتریج کانن ,به همراه  فروش کارتریج سامسونگ با گارانتی های اصلی و تحویل رایگان در تهران را از ایران چاپگر بخواهید. .یعنی فروش کارتریج به همراه گارانتی بی قید و شرط,قویترین مرکز فروش انواع کارتریج پرینتر های لیزری و لیزری رنگی,به همراه گارانتی اصلی و همچنین گارانتی تعویض در صورت خراب بودن. فروش انواع کارتریج های پرینتر های اچ پی HP,کارتریج کانن Canon,کارتریج سامسونگSamsung،کارتریج پاناسونیکPanasonic,کارتریج لکسمارکLexmark,شارژ تمامی کارتریج ها با استفاده از تونرهای اورجینال و گریدA.شارژ کارتریج در تهران در کمتر از یک ساعت .

تعمیرات دستگاه فتوکپی

مراحل تعمیرات دستگاه کپی در همیار پرینتر

روند تعمیرات دستگاه کپی به این صورت می باشد که متخصصین حرفه ای ما اول مشکلات دستگاه شما را به صورت رایگان پیدا میکنند و دستگاه شما را انالیز میکنند. بعد از مرحله انالیز کارشناسان ما تصمیم میگیرند که قطعه دستگاه فتوکپی شما را تعمیر یا تعویض کنند.
در صورتی که قطعه شما قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با بهترین تجهیزات ممکن و در کم ترین زمان قطعه دستگاه کپی شما را تعمیر کرده و از طرف تعمیرات فتوکپی قطعه تعمیری با ضمانت نامه کتبی به شما تحویل میدهد.
در صورتی که قطعه شما معیوب باشد و قابل تعمیر نباشد کارشناسان ما به شما اعلام هزینه میکنند و در نهایت قطعه اورجینال با گارانتی اصلی را به شما ارائه میدهد.

معرفی قطعات داخلی پرینتر

کپی تعمیر

آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟


در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

مصارف 1
پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *