خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در افسریه

دستگاه کپی در افسریه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در افسریه توسط نمایندگی رسمی تعمیرات و سرویس ماشین های اداری به وسیله مجموعه همیار پرینتر انجام می گیرد. در مرکز معتبر همیار پرینتر مهم نیست که دستگاه شما از کدام برند و از کدام مدل باشد. برای رفع اختلالات و ایرادات هر مدل و هر برند خدماتی متمایز ارائه می دهیم. می توانید بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی و اولیه را هم از این واحد معتبر تهیه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه میتوانید با شماره های 09361002014 و 09361275517 تماس بگیرید. و مشکل خود را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در افسریه مطرح نمایید تا آنان تکنسین های حرفه ای خود را به محل اعزام نمایند.

2851719104

تعمیر دستگاه کپی در افسریه


الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در افسریه شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

همیار پرینتر 1
456788444

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

تفاوت دستگاه کپی و پرینتر چندکاره

حتماً برای شما کاربر گرامی این سوال مطرح شده است که پرینتر های چند کاره چه تفاوتی با دستگاه کپی دارند؟ کما اینکه امروزه پرینتر های چند کاره ی بزرگ و پر توانی هستند که از دستگاه های کپی بزرگتر میباشد. برای مقایسه بهتر است ابتدا بدانیم تعریف پرینتر های چند کاره و دستگاه های کپی چیست!

معرفی قطعات داخلی پرینتر

1200x710 3 1200x710 1

برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه کپی در افسریه از طریق دکمه درخواست سفارش در همین صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. نزدیکترین تعمیرکار پرینتر همیار پرینتر در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد.

چرا کاغذ ها در دستگاه فتوکپی گیر می کنند؟

هنگامی که در یک دستگاه کپی کاغذ گیر می کند، کاغذ را همانطور که وارد دستگاه شده است خارج کنید و از رفتار خشن اجتناب کنید. کشیدن کاغذ از دستگاه باعث می شود قسمت های کوچکی از کاغذ در دستگاه باقی بماند که خارج کردن آن ها بسیار دشوار خواهد بود. مطمئن شوید کاغذ قدیمی یا مرطوب نباشد. بهتر است کاغذ ها را در یک محل خنک و خشک نگهداری کنید.

بعد از انجام عملیات کپی ، کاغذ چروک می شود؟

صفحات چروک باعث می شود کار کپی شما غیر حرفه ای جلوه کند. این اتفاق در صورتی دیده می شود که غلطک های تغذیه و خروجی قدیمی باشند و کاغذ را مچاله کنند. برای رفع این مشکل می توانید سینی های جایگزین خریداری کنید یا ممکن است نیاز به نصب مجدد دستگاه باشد.

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.
اچ پیییی 1

تعمیر دستگاه کپی در محل


تعمیر دستگاه کپی شما در نمایندگی های مرکز تعمیرات تخصصی همیار پرینتر انجام می شود. هر مشکلی که برای دستگاه کپی به وجود آمد، تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی کپی شما بپردازند.

البته می‌توانید به صورت حضوری هم به یکی از شعبه‌های مرکز تعمرات همیار پرینتر در کلان‌ شهر تهران مراجعه کنید. منتهی استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای شما به دنبال دارد.

دستگاه های کپی، بعد از مدتی استفاده قدیمی می شوند یا برای اجرای خواسته های شما کوچک هستند. برخی مواقع نیز اشتباه کاربر دلیل بروز مشکل در دستگاه کپی است، در زمان تمام خرابی های دستگاه کپی می توانید به ما  اعتماد کنید.

در این مقاله نکاتی برای تعمیر و نگهداری دستگاه کپی از سوی تکنسین‌های تعمیرات دستگاه کپی نوشته شده است تا از کپی های ضعیف، گیر کردن کپی در دستگاه یا چاپ ضعیف جلوگیری کنند.  

مرکز تعمیرات به عنوان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی دارای شعبه‌های متعددی در تهران است که کار مراجعه حضوری کاربران به این مرکز را خیلی برای آن‌ها راحت‌تر کرده است.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در شمال، شمال شرق، غرب و شرق تهران شعبه دارد که به ترتیب در مناطق فرجام، ستارخان، ولیعصر، امیرآباد و پیروزی قرار گرفته‌اند.

البته نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در تهران، تمام مناطق نیز شعبه دارد. اعم از زعفرانیه، تجریش، قیطریه، شهرک غرب،سعادت آباد،تهرانپارس، یوسف آباد.عباس آباد،مفتح و….می باشد.


راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما min 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *