خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در اختیاریه

تعمیر دستگاه کپی در اختیاریه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در اختیاریه را به متخصصان همیار پرینتر با 15 سال سابقه و تجربه بسپارید، ما پرینتر شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم. ما حتی در روزهای تعطیل از طریق واتساپ پاسخگوی شما هستیم. همیار پرینتر تمام سعی خود را می‌کند تا تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج در محل شما و بدون نیاز به حمل پرینتر به تعمیرگاه انجام شود. همچنین تعمیرات پرینتر در محل توسط تیم همیار پرینتر دارای 90 روز ضمانت می‌باشد. برای دریافت مشاوره و بهره‌مندی از خدمات سرویس و تعمیر پرینتر در تهران با شماره‌های 09361275517 و 09361002014 تماس بگیرید  تا تعمیرکار پرینتر این مرکز به محل شما اعزام شوند.

5d7b5ae49cf72d83d20ac7c3 job description 1

برای تعمیر دستگاه کپی در اختیاریه به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.546
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.


معرفی قطعات داخلی در دستگاه کپی

eaefd00d032eef1f933c5ad9593cef1c min

نمایندگی HP در تهران

پرینتر های کمپانی HP یکی از پرطرفدار ترین و شناخته شده ترین پرینترهای بازار میباشند شاید علت رضایت فراوان مشتریان و تقاضای کاربران برای استفاده از پرینترهای HP این است که این کمپانی در ابتدا به صورت حرفه ای و تخصصی روی تولید پرینتر فعالیت نموده است.
و توانسته با ارائه کیفیت بالا چه از نظر چاپ و چه از نظر دوام و قدرت پرینترها روز به روز به رضایت کاربران و طرفداران خود بیفزاید.
کارتریج های پرینتر HP هم جزو رند ترین و پر مصرف ترین کارتریج های بازار ایران میباشند. سهولت شارژ ، موجود بودن قطعات ، کیفیت کاست کارتریج و در دسترس بودن خدمات شار ژکارتریج HP به کاربر برای انتخاب این برند کمک میکند.
مجموعه همیار پرینتر به عنوان نمایندگی فروش و خدمات HP در تهران با کادری زبده و مجرب کلیه خدمات ماشینهای اداری HP را در سر تا سر تهران و ایران به شما کاربرا گرامی ارائه می نماید.

اچ پیییی

دستگاه کپی چیست؟


دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.


هد پرینتر


فرآیند چاپ به‌طور کامل با پرینترهای لیزری متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، منتشر می‌کند. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر روی کاغذ، بهره میبرند.

کارتریج


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ میدارد. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده میشود، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع و جوهر است.

کاغذکش (Pickup)


تاکنون دیده‌اید که پرینترها چطور یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه هدایت میکنند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام می‌شود که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک حرکت چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه میکشند.

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

فروش پرینتر

فروش پرینتر در انواع برندهای hp ، canon، samsung و… از دیگر زمینه های فعالیت همیار پرینتر می باشد . انتخاب صحیح پرینتر مناسب با کاربرد شما مشتری عزیز مهمترین قسمت از تجهیز محل کار شماست.شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان همیار پرینتر و با توجه به مقدار پریننتی که در روز از پرینتر می خواهید بگیرید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید و مدتها از خرید خود در کمال رضایت استفاده کنید.

پس در واقع معیار اصلی انتخاب پرینتر نوع کاربرد شماست که تعیین می کند که چه پرینتری ،از چه برندی و با چه توانی خریداری نمایید . همکاران ما در بخش فروش پرینتر لیزری آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش پرینتر جوهرافشان در سایت همیار پرینتر از قیمت ،مشخصات و جزئیات انواع پرینترهای hp،canonو …با تنوع قیمتی براساس پرینترهای نو -ری فر (reefer) و استوک مطلع شوید .لازم به ذکر است کلیه پرینترهای ری فر و استوک همیار پرینتر دارای گارانتی می باشند.ودستگاه های استوک ،کارکرده اروپا می باشد.


4 مزیت استفاده از تعمیر دستگاه کپی در اختیاریه


دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

تاریخچه دستگاه فتوکپی : 403

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

شارژ کارتریج

دستگاه‌های چاپگر یا پرینترها در دو نوع جوهر افشان و لیزری در بازار موجود هستند. از این رو کارتریج‌ها نیز به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم بندی می‌شوند. در کارتریج‌های جوهری از جوهر و در کارتریج‌های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود. این مواد پس از مدتی استفاده به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارند. در این بخش نحوه شارژ کارتریج را بررسی خواهیم کرد. برای این کار بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. نبود دانش، اطلاعات و تجهیزات کافی، موجب آسیب رسیدن به کارتریج و دستگاه می‌شود و تعمیر یا تعویض آن‌ها هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. برای انواع خدمات مربوط به چاپ و دستگاه‌های چاپگر با متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر تماس بگیرید.

کارتریج‌ها در دو نوع لیزری و جوهر افشان تولید می‌شوند. نوع کارتریج رابطه مستقیمی با نوع و مدل پرینتر دارد. اگر در هر پرینتر از کارتریج متناسب با آن استفاده نکنید، در عملکرد دستگاه و کیفیت خروجی دچار مشکل خواهید شد.

1

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *